Modulinė sistema verslo valdymui


Verslas ir jo darbuotojai nusipelnė informacinės sistemos, kuri:
• padėtų jiems dirbti, gaminti, teikti paslaugas,
• kasdienį darbą padarytų lengvesniu ir sklandesniu,
• suteiktų galimybę ne tik dirbti ir deleguoti vadybinius darbus, bet ir juos atlikti iš bet kurios pasaulio vietos.
e-Zonus skaitmenina įmonės veiklos procesus nuo pirmos kliento užklausos iki produkcijos išvežimo: kaupia el. laiškus, kaupia ir formuoja dokumentus, finansinę informaciją, ūkinių operacijų informaciją, formuoja ataskaitas, siunčia priminimus ir leidžia patiems verslo klientams savarankiškai dirbti su savo užsakymais.
e-Zonus – modulinė, daugiakalbė, individualiai kliento poreikiams pritaikoma verslo valdymo sistema, padedanti sklandžiai dirbti su klientais, teikti paslaugas ir vykdyti gamybą.
e-Zonus galima diegti kaip CRM (ryšių su klientais valdymo), ERP (išteklių valdymo), gamybos valdymo sistemą ar B2B savitarnos sprendimą pritaikant atitinkamai reikalingą e-Zonus modulių rinkinį.
Kas yra e-Zonus?
Kas dirba su e-Zonus?
Pardavimų padalinys, įmonės atstovai kitose rinkose ir nutolę filialai;
Vadovybė ir administracija;
Tiekimo ir sandėlio valdymo komanda;
Gamybos padaliniai, apskaitos darbuotojai;
Kokybės valdymo specialistai;
Verslo klientai.
Integracijos
Apskaitos ar finansų valdymo sistemos (Navision, Microsoft Business Central, Rivilė, B1, Agnum, Euroskaita, kt.);
Rekvizitų iškvietimo ir pasitikrinimo platformos (Europos Sąjungos PVM duomenų bazė, Rekvizitai.lt);
Elektroninės parduotuvės (WooCommerce, kt.);
Elektroninio parašo sistemos (GoSign ir DokoBit);
Elektroninio pašto paskyros (Gmail, Microsoft exchange);
Darbo kalendoriai (Google Calendar, Office365);
EDI, iVAZ VMI ir kitos platformos.